vineri, 16 mai 2008

Eu cu cine votez

Eu cu cine votez?
Ei bine, de data asta merg şi eu la vot. Deşi nu credeam că labilii noştri pseudo-politicieni sunt capabili de o alianţă românească pentru susţinerea unui singur candidat, fie el şefu meu sau altul, voi merge să-i răsplătesc pentru faptul că au dat dovada unui prim act de maturitate politică. Nu ştiu cum au reuşit. Vorbeam cu Valer la începutul anului despre necesitatea unei alianţe româneşti care să contracareze votul etnic maghiar. Nu se ştia atunci cine vor fi candidaţii (poate doar în cercuri înalte) şi nici nu credeam că politicienii pot să-şi lase deoparte orgoliile pentru binele colectiv.
Spre deosebire de voi, eu ştiu cu cine votez. Voi vota cu şefu' şi cu doctorul. Nu pentru că-s nişte abili oameni politici şi nici pentru că merită, ci pentru că nu mai vreau să aud nici de Gyulă ăla de la Primărie care m-a lăsat fără Teatru de vară şi nici de un nou Szabo în Consiliul Judeţean.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Seful tau este un om foarte capabil cu multe calitati intelectuale la care se adauga o pregatire dar rautatea cu care a tratat in ziar diferiti satmareni la taxat .Plus omul are si sef pentru care scrie la comanda .Oare va invata din aceasta lectie sau in continuare se crede cel mai corect?

Anonim spunea...

Apropo , nu sunt deloc o persoana cunoscuta in oras numele meu va spune chiar numic dar chiar si asa inca imi este frica sa-mi divulg identitatea cand scriu un articol .Oare de ce Domnule ziarist ?

Anonim spunea...

Măi agramatule, marş la ore de limbă română!!!